onsdag 31 december 2008

Tredje kvartalet:

JULI: Juli, juli, älskade juli. Jag spenderade juli i Spanien och i Stockholm. Juli var underbar. Jag spenderade två veckor på Mallorca med min familj och jag njöt verkligen. Det var två underbara veckor som jag verkligen skulle vilja uppleva igen. Jag skulle inte tacka nej till at få gå omkring i Cala Bona igen och fotografera och lyssna på musik eller på alla olika accenter och språk. Det var jättemysigt. När vi kom tillbaka till Stockholm så var det Erised i tre dagar och det var underbart. Jag fick äntligen träffa alla mina kompisar igen och en del för första gången. De där tre dagarna gick alldeles för snabbt! Jag saknar juli.

AUGUSTI: Elin var här en snabbis och vi hade såklart väldigt roligt! Det var även Luleåkalaset och där lyckades jag, Madeleine, Lydia, Jocke och Anna med att sätta oss i en karusell som aldrig stannade. Hemska minnen men det var en jättetrevlig dag/kväll i alla fall!(Luleåkalaset kan ha varit 31 Juli men jag är inte säker så det hamnar på Augusti i alla fall.) Jag gick också på stan med Ellinor och fikade. Det var mysigt och trevligt. Jag var på Hägnan med Madeleine och Kristin också, mycket trevligt. Jag och Daniella hade även en picknick som var väldigt bra men det var svårt att njuta fullt ut eftersom vi visste att de inte var länge kvar till fridens slut. Skolan började också(fridens slut) och vi började åttan. Det var nog ganska spännande.

SEPTEMBER:
I september tyckte jag att alla sjuor var så söta och vi gungade på "kompisgungan" så fort vi hade tid. Det var enhetsdag och den slutade med att Hanna blev krossad under en hel hög elever. Jag började uppskatta tisdagar väldigt mycket och vi hade Göta i HK. Göta var cool. Tiden flög förbi i september och tyvärr inte bara i september för att det känns som att det just var september. Jag cyklade till bussen på morgonen och det är faktiskt något jag saknar, allt gick mycket snabbare då. Vi kom underfund med lärarnas grupperingar i september och sånt.

Inga kommentarer: