onsdag 28 januari 2009

Det här är min drog. Jag skulle kunna leva på ekologisk apelsinjuice. Det finns inget lika gott som det. Tyvärr så gillar min mage inte för mycket juice så jag måste försöka hålla ner på det dagliga intaget. Igår drack jag i princip en liter apelsinjuice, min mage lider. Anyways, vi har SO-prov på fredag och just nu skulle jag göra väldigt mycket för bara en ledig dag. Helgen känns så långt borta men jag försöker intala mig att det bara är två dagar kvar nu. Jag får hålla ut helt enkelt. På fredag ska jag troligen in till stan med Linnea och Ewe, det skulle vara väldigt uppskattat. Jag fick faktiskt sockar av mormor idag. Mormor har stickat jättecharmiga sockar och jag blir jätteglad varje gång jag kollar på mina fötter. Tack, mormor! Jag har även klippt luggen i veckan. Jag har just pluggat på engelskaglodorna och nu när det är gjort så måste jag nog dra mig från datorn och återgå pluggandet.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: