torsdag 1 januari 2009


Gott nytt år får jag väl ta att börja med att säga.
Nu är det alltså år 2009 och jag hoppas att det här kommer bli ett år som är minst lika bra som förra. Jag tror att jag ska ägna det här inlägget till att blogga om nyårsafton och så vidare.
Vi firade alltså nyårsafton med familjen Mattsson och Anne-Li och Tomas. Det var otroligt trevligt och en underbar nyårsafton. Kvällen spenderades med lekar, Guitar Hero och smällare. Jag och Joel nötte Guitar Hero och vi vann väl ungefär lika ofta. Inte för tt jag är lika bra som Joel men eftersom han körde på expert och jag på medium så var det mycket svårare för honom när vi körde "battlemode", stackar'n. Det var väldigt roligt i alla fall. Vi lyssnade såklart på nyårsklockan och efter det gick vi ut och sköt lite raketer. Det var väldigt dåligt med raketer i Klöverträsk, jag tror att klöverträskarna väntar till Valborgsmässoafton istället. Nu kommer lite bilder från kvällen:

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Vickan sa...

Det låter som att du haft en bra natt :D GOTT NYTT ÅR ÄNNU EN GÅNG TJEJEN! Nu kör vi, detta året ska bli bra.