torsdag 29 januari 2009

Hej igen!
Det känns som att jag missbrukar bloggen lite grann men ni får helt enkelt leva med det.
För att förklara bilden så kan jag berätta att jag lyssna på Mamma Mia!-soundtracket (för ovanlighetens skull) och jag blir aldrig less på varken låtarna eller filmen. Jag ska helt klart se Mamma Mia! i helgen. Det har förresten blivit ändrade planer angående imorgon. Istället för bio med Ewe och Linnea så blir det stan med Kristin. Det blir nog ytterst trevligt. Just nu sitter jag på glosboken.se och pluggar på tyskaglosorna som vi har till imorgon och då kommer ni säkert undra varför jag inte sitter böjd över mina religionsböcker eftersom jag ska ha SO-prov imorgon. Jag måste då förklara för er att vi har inte prov imorgon till min lättnad men samtidigt så skulle jag gärna haft prov imorgon men några extra pluggdagar tackar man ju aldrig nej till. Jag har faktiskt ett dagens citat idag också, det kommer från Jessika. Vi kan ha så roligt när vi pratar "swinglishka", ja, "swinglishka". Pappa kom just hem från Stockholm och jag fick men en väggkalender med bilder från Half-Blood Prince. Mycket fin och välkommen hem, pappa! Jag ska faktiskt ta och kasta mig i duschen nu och sen ska jag plugga tyskaglosorna igen.
"You know, we're fylling fifton!"-Jessika

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: