lördag 31 januari 2009

Hej igen kära bloggläsare (om det existerar några).
Jag missbrukar bloggen men det är väldigt underhållande.
Min dag har bestått av musikaler. Min dag började med musikaler, Mamma Mia!. Lika bra som vanligt. Jag började se den strax före tolv på natten och kring halv två var den slut och jag var otroligt glad. När jag ser på Mamma Mia! blir jag så glad och det känns som att livet bara flyter på. Efter det gick jag och lade mig (WOW. Intresseklubben antecknar.). I morse åkte min familj in till stan men jag stannade hemma och såg på extra materialet till Mamma Mia!, jag kan verkligen inte få nog av den filmen. Under dagen så pluggade jag lite matte och så vidare och sen vid artontrettio-tiden bestämde jag mig för att avnjuta the Sound of Music. Det kan knappast bli bättre än det. Jag har alltså sett de två bästa filmer jag vet. Jag älskar musikaler och speciellt Mamma Mia! och the Sound of Music. Awesome. Imorgon måste jag spendera större delen av dagen till SO och svenska plugg. Det är de prov vi har till veckan. Jag har kommit fram till att det här blir mitt sista inlägg i Januari 2009. Det här redan gått en månad av 2009. Det är hemskt hur snabbt tiden går. Det här varit en bra månad i alla fall vi får hoppas att resten av 2009 blir minst lika bra!
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: