måndag 19 januari 2009

Hej kära bloggläsare.
Idag är det måndag, en dag som i vanliga fall skulle betytt skola men inte idag.
Jag är sjuk och är därför hemma idag.
Hittills har jag inte gjort något alls men det sak det bli ändring på, när detta inlägg är färdigskrivet har jag tänkt plugga. Jag har faktiskt ingen som helst aning om vad jag ska skriva.
Hela helgen har min familj varit sjuk, det betyder att Kevin var sjuk på hans födelsedag. Stackarn! Han är på bättringsvägen nu så vi kan nog snart ha kalas för honom. Jag har läst Jane Eyre och sett på TV hela helgen. Jane Eyre är awesome och jag har typ tjugo sidor kvar så jag kanske läser ut den innan jag börjar plugga biologi. Nu ska jag tillbaka till Jane Eyres värld.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Elin/Sugar sa...

Oh, jag är också hemma idag *fail* D:
Krya på dig Denise :*