onsdag 7 januari 2009

Imorgon börjar skolan.
Det här är alltså den sista lovdagen och den har jag tillbringat på stan.
Jag fikade och gick omkring med Ellinor men sedan begav hon sig tillbaka till Bergnäset så då vandrade jag omkring lite och jag träffade Birgitta. Det var mycket trevligt. Senare satte jag mig och läste lite på shopping (, då läste jag Karin Boye, Moln) sen lånade jag mig en bok till (Girl with a Pearl Earring) och köpte te (Take Away på Kahl's). Efter det återvände jag till kultan och läste min bok tills pappa kom. Nu är jag hemma och har ätit en utsökt middag och nu lyssnar jag på min nyinköpta skiva. The Fireman-Electric Arguments.

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Take away à la Kahls! Jag är stammis :) Har något TA-kort - 11e tekoppen på köpet. Skaffa ett sånt ;D