söndag 11 januari 2009

Skolan började i torsdag. Dagen till ära hade jag med mig min kamera. Jag tänkte lägga upp ett antal bilder från dagen. Tyvärr så börjde vårterminen med att vår buss var full så när vi kom ut på Älvsbyvägen fick vi snällt hoppa av bussen för att åka med universitetsbussen. Vi åkte alltså ut till universitetet och sen när vi kom tillbaka till stan så fick vi veta att bussen inte körde till Bergnäset. Då fick vi alltså hoppa på en buss som gick klockan åtta och den gick till Bergnäset. Vi kom alltså försent den första skoldagen på året, bra början! Resten av dagen var dock bra, vi hade tyska och sen satt vi på skolan och tog det lugnt till bussen gick klockan tolvochtio.
Glade David! Alvina. Fråga inte vem som tog den här men jag gissar på Linnea eller så tog jag den. Lisa.
Alvina och Linnea. Ytterst charmiga.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: