torsdag 12 februari 2009

God kväll bloggläsare.
Jag fyller som sagt år idag och det har varit en värd födelsedag.
Dagen började med att jag väcktes av familjen och fick presenter. Frukost och bussresa. När jag kom till skolan fick jag en massa gratulationer och så vidare. Vi började med SO där vi lottade grupper inför nästa område. Jag blev i samma grupp som Allisch och Arne. På tyskan fick vi hightech-pärmar, awesome. Lunchen var intressant, inte på ett positivt sätt dock. Nästa lektion på schemat var engelska och då tyckte kära 8A att de skulle sjunga för mig. Ja, vilka sångröster det finns i vår klass. På matten jobbade vi vidare och på svenskan läste vi. Jag läser femte boken i den omnämnda serien nu. Väldigt bra böcker! När vi väntade på bussen så tyckte Isak och David att det var helt okej att mobba mig så de råkade ta min väska och lägga upp den ovanpå skåpen. Jag är inte precis världens längsta så jag nådde självklart inte. Jag satte mig och grät i ett hörn(, eller inte). På bussen hem ringde Elin och vi snackade hela bussresan, mysigt. När jag kom hem blev det tv och sen blev det middag, enchiladas. Mitt val eftersom det är min födelsedag, haha. Efter det kom släkten och vi fikade semlor och kakor etc. Mycket gott. När de lämnade oss satte jag mig här framför tvn (How I Met Your Mother som jag fick i present) och bloggade. Jag fick förresten ett kameraobjektiv (55-250), How I Met Your Mother säsong 1, scrapbooking-saker, pengar och Anne Frank-Berättelser från gårdshuset. Awesome!
EDIT: Jag glömde att ge en stor guldstjärna till Elin och Agnes som sjöng för mig via telefon. Det var väldigt fint och trevligt. Tack!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Elin/Sugar sa...

GRATTIS <333
Imorgon när kriget kom-serien är grymt bra!
Och det var trevligt att prata med dig :'DDD