onsdag 4 februari 2009

Hallå ännu en gång.
Ja, jag missbrukar denna blogg hemskt mycket men jag ska försöka att vara hyfsat kortfattad idag. Dagen började med matte och det gick väl bra bortsett från att jag fick kramp i foten och det har jag haft till och från sen dess. Efter det var det handboll som jag var ytterst peppad på och det var väldigt roligt också. Efter idrotten hade vi det fruktade svenskaprovet som var lättare än jag trodde. Jag hann även läsa Svindlande höjder och den är så bra. Jag vill verkligen bara lägga mig och läsa nu. Tyvärr finns det inte tid för det, orsaken är så simpel som läxor. I will survive though, det är ju snart helg. I alla fall så hade vi bild sen och vad kan jag säga om bilden, den var väl precis som vanligt. Bild är ju som sagt inte precis mitt favoritämne men det kan ju bero på att jag inte har en uns konstär i mig. Anyways, efter bilden var det dags för elevens val och jag skrattade så hemskt mycket. Sebbes kommentarer var så klockrena, "Min pappa är rik, vill du hångla?". Det är så Sebbe ska få tjejer i Stockholm tydligen. Nu ska jag plugga och sen förhoppningsvis läsa.
GRATTIS LISA!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Vickan sa...

Go Sebbe! Han har tydligen hört lite av Björn Gustavsson >8D