lördag 21 februari 2009

Halloj.
Nu sitter jag här på lasarettet i Lycksele.
Vi lämnade kära Klöverträsk klockan nollniotrettio i morse och vi var framme i Gäddträsk kring tolvtrettio ungefär. Vi åt lite hos farmor (längtan in my heart) och sen for vi till lasarettet. Vi satt och pratade med farfar där ett tag och sen drog vi vidare till stora lilla bageriet. Tydligen kallas det så men jag tycker att it doesn't make sense. Stora lilla bageriet? Hur kan det både vara stort och litet? Haha. Sånna tankar flyger omkring i huvudet på Denise. På stora lilla bageriet åt jag en tobleronemazarin och drack min fjärde tekopp för dagen. Jag tog även en del bilder som kanske kommer upp här när jag kommer hem ikväll. Nu sitter vi på Ancis kontor och farfar, farmor, Anci och pappa sitter i rummet bredvid och pratar på. Kevin sitter på datorn bredvid mig och spelar något motorcykelspel. That's all for now.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: