måndag 16 februari 2009

Hej kära bloggläsare nu är det måndag igen.
I dag på skolan kom jag fram till att jag är sjuk. Jag hatar verkligen att vara sjuk och jag kan verkligen inte tänka logiskt i sådana situationer. Jag börjar alltid ifrågasätta om jag är sjuk nog. Jag får så dåligt samvete för att jag tror att jag inte är sjuk nog och så tänker jag alltid, även om jag har 39 graders feber. Jag har kommit fram till att jag borde stanna hemma åtminstone imorgon och kanske även på onsdag. Vår skoldag bestod av endast tre lektioner så vi har haft över tre timmars hål idag. Ganska mysigt ändå. Vi har suttit och pratat och jag har druckit te. Vi spelade gitarr också och jag har bestämt att jag ska lära mig mer gitarr. Jag kan ungefär en låt just nu. Epic fail. Anyways, jag är jättepepp på Expecto Patronum i sommar och jag hoppas verkligen att jag får komma. i sånna fall skulle jag få träffa Miriam igen och det skulle vara fett med awesome och sen skulle jag självklart få träffa alla andra fina människor. Nu känner jag att jag borde gå och sova eftersom den bästa medicinen är sömn och vila.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: