fredag 20 februari 2009

Hej, nu är det faktiskt helg ännu en gång.
Det är så sjukt hur snabbt veckorna går. Denna vecka har jag varit på skolan två dagar så den här veckan har jag verkligen inte gjort något. A week wasted. Anyways, det blir nya tag nästa vecka. Det blir nog en ganska trevlig vecka ändå. På onsdagen har vi halvdag för att lärarna ska iväg någonstans och på torsdag är det skidklassiker. På fredagen har vi biologiprov. Det är vad som händer i veckan. Jag hoppas att det blir någon fotbollsträning och om inte så blir det kanske en springtur. Jag saknar verkligen att träna. Det var nog två veckor sedan jag tränade. Dumma förkylningar. Jag längtar tills sommaren då man kan springa ner till skolan och spela fotboll vilken tid på dygnet man vill och när man kan springa omkring på ängarna med sin kära fotboll. Jag längtar verkligen. Det är så länge kvar. Jag får hålla ut helt enkelt men om veckorna fortsätter att gå så snabbt som de gör nu så kommer det att vara sommar på nolltid. Tills dess får jag helt enkelt roa mig med andra saker och det lär inte bli svårt. Tacka vet jag arcus, böcker och gitarren. Jag älskar gitarren. Det är min mors som hon har haft sen hon gick i fyran. Den är underbar och jag har börjat bli åtminstone hyfsad på gitarr. Jag läste just igenom mina inlägg från Juli förra året och jag grät en skvätt. Examen var verkligen en tramatisk upplevelse förra året. Det var väldigt sorgligt. Nej, usch. Jag vill bara sluta tänka på det. Anyways, imorgon ska jag, pappa och Kevin bege oss mot Lycksele sjukhus där vi ska hälsa på farfar. Det kan vara den sista gången jag träffar honom men det hoppas jag såklart inte. Nu tror jag att jag ska återgå till mitt gitarrspelande.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: