söndag 1 februari 2009

Hej på er och nu är helgen snart slut ännu en gång.
Söndag kväll betyder oftast plugg och Cold Case. Det är fallet även denna vecka.
Jag pratade just med Madde och vi bestämde att hon ska joina mig i Klöverträsk efter skolan imorgon. Det kommer bli otroligt kul och vi ska det senaste avsnittet av lipstick jungle, det som vi båda tyvärr missade i fredags(och måndags). I morgon har vi SO-prov och det är kristendomen som gäller. Önska mig lycka till! Det här kommer bli ett sånt där onödigt inlägg men jag har blivit väldigt beroende av att blogga trots att ingen läser det jag skriver. Idag har jag faktiskt åkt slalom i Måttsundsbacken och det var underbart, jag har åkt alldeles för lite slalom i år. Jag längtar så otroligt mycket till Hemavan och det är ändå 11 veckor kvar. Usch, jag vill dit NU! Nu måste jag nog återgå till religionsboken.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: