onsdag 18 februari 2009

Hej.
Jag är sjuk och det är verkligen det värsta som finns.
Jag har varit hemma från skolan två dagar nu och jag har inte gjort något. Det enda jag har gjort som är någolunda positivt och produktivt är att jag har städat min garderob och organiserat mina böcker. Jag har även läst en hel del och sett på How I Met Your Mother. Det är så ovärt att vara hemma. Jag vill tillbaka till skolan och jag hade tänkt att gå imorgon men min kära mor tyckte inte att det var en bra idé, tyvärr. Det blir skola på fredag dock, tyskaprov står på schemat. På tal om det, nu ska jag dra mig från datorn och plugga lite tyska. Klockan tjugoettnollnoll börjar Grey's Anatomy om på trean. Det är dagens höjdpunkt. Det här måste vara det absolut sämsta inlägg jag någonsin skrivit. Fail. Förlåt, ett bättre inlägg kommer nästa gång.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Katastrof sa...

TUMMEN UPP.
Inte till tyskaprov och feberskabb, men liksom..till dig.:)