onsdag 25 februari 2009

Hej.
Detta inlägg skrivs av en stressad Denise. Jag sitter just nu med biologi och gör "pluggpapper" angående andningen just nu. Prov på fredag som sagt. Jag har ett rewardsystem som säger att jag efter att jag betat av två punkter på betygskriterierna får skriva tio meningar. Jag vill verkligen inte veta vad min puls ligger på just nu. Den är nog skrämmande hög. Nu ska jag skriva lite om hur rökning skadar lungblåsorna och sedan lära mig hur lungorna fylls och töms på luft. Till det ska jag ännu en gång lyssna på den underbare John Mayer. Klockan nio är det Grey's Anatomy på femman och det blir kvällens stora belöning. Jag såg nu till min förvåning att klockan närmar sig åtta och det betyder att jag måste skynda mig, alltså från bloggandet vänta. Jag har nu skrivit klart om andning och har nu endast hjärtat och blodomloppet och utsöndrigen kvar. Jag hoppas att jag ska hinna med detta innan klockan slår nio annars blir det att plugga i pauserna i Grey's. Ett stort ♥ till Johanna som ofta får utstå mina små ryck.
Imorgon ska vi på Bergskolan åka skidor, 1,2 mil är det som gäller. Wish us luck!
Nu måste jag verkligen, verkligen sluta.
Grey's var bäst.
Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är lugnt. Jag tycker inte att det är speciellt jobbigt att lyssna på dina ryck ;)
Att vi har NO-prov imorrn suger

Anonym sa...

DENISE! : GREY'S ANATOMY ÄR IINNTTEE PÅ TREAN! :-o <33 Du kan ju bara gissa vem som stör sig på det. ^^ Men femman ÄGER trean.