onsdag 11 februari 2009

Idag har varit en ganska underbar dag. Den började med matte och det gick bra. Det var tänkt att vi skulle ha idrott men icket. Helena tyckte att det var för kallt så det blev ingen idrott för vår del. Vi har inte heller någon idrott nästa vecka. Det är synd tycker jag. På hålet lekte vi lite lekar med Ewe och Linnea. Bland annat vattenmelonen och en lek utan namn. Till lunch var det pannkakor men det var inte så gott som jag hade hoppats på. Bilden som var nästa lektion gick ganska snabbt ändå och den dög. Som sagt var så är mina konstnärliga kunskaper obefintliga. Sista lektionen på schemat var elevens val och det var jättegulligt. Linnea och Ewe hade bakat en tårta till mig (eftersom jag fyller år imorgon) och köpt Absolute Musicals. Det var väldigt charmigt och det gjorde mig glad. Anna hämtade en "bergsprängare" och vi lyssnade på skivan och åt tårta. Jag fick till och med en speciell sked, koalaskeden(se bild). Sebbe råkade förstöra tårtan (HAHA) eller så kanske det var mitt fel men jag skyller på Sebbe, japp så var det. Kvällens planer är lite plugg, bak och Absolute Musicals. Jag älskar musikaler. Puss på musikaler. En stor guldstjärna till Ewe och Linnea också, för att de är så söta!Aufwiedersehen

2 kommentarer:

katastrof sa...

Tihi, grattis i förskott!!!!:D:D:D:D

Anna j. sa...

MIN BROWNIETÅRTA TILL TAKUYA VAR FAKTISKT OCKSÅ GANSKA FIN!