lördag 14 februari 2009

Jag hade "kalas" med mina kära flickor igår till idag.
När man är kring så mycket vackert folk så blir det en hel del bilder. Jag tror att vi tog över trehundra bilder. På ungefär tjugofyra timmar, mycket imponerande. Vi hade i alla fall ytterst roligt och det kommer nog ett inlägg med endast bilder. Vi bakade pizza och om jag får säga det själv så lyckades vi väldigt bra. Efter maten gick vi på promenad eller vad man nu ska kalla det. Vi sprang omkring och fotade och vi hade jätteroligt helt enkelt. Vi kom in och såg då på melodifestivalen. Efter melodifestival blev det ett giftermål mellan Felicia och Madeleine. När det var avklarat så såg vi på Systar i jeans två. Jag har kommit fram till att jag har alldeles för lätt för att gråta. Jag grät mig bokstavligt talat igenom filmen. Mina vänner skrattade till slut åt mig för att jag grät åt helt onödiga saker. Jag är så blödig. I alla fall så efter två tårfylld timmar(för min del åtminstone) så satte vi oss bara och pratade och det var mysigt. Vi träffas alldeles för lite. När vi några timmar senare skulle försöka sova så lyckades Krsitin få ett ostoppligt skrattanfall. Till slut lyckades hon sluta skratta och då kunde vi äntligen somna. Dagen efter (idag alltså) spelade vi lite spel och bara tog det lugnt.
Det blev i alla fall en väldigt värd helg!
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: