måndag 23 februari 2009

Jag kom fram till att jag kanske borde förklara mitt förra inlägg.
Vi satt och hade SO och det växte blommor runt oss och långt bort vid horisonten såg vi en regnbåge. Vi satt på enhörningar och skrev så vackert på våra datorer om olika historiska personer. Okej, det där med blommorna, regnbågen och enhörningarna var kanske en överdrift. Anyways, jag satt då och skrev lite stödord om den elake Vasco da Gama då Åsa upplyste oss om att klockan var tre och skolan var slut för dagen. Alla eleverna rusade upp och skyndade ut ur klassrummet. Jag var på väg att göra samma sak då jag till min förfäran märkte att jag inte var inloggade på min egen användare utan på den gemensamma elevanvändaren. Det betyder att man inte kan spara sina dokument. David märker det och efter att han hånat mig ett ögonblick (han gav troligen igen för pappersattacken) så kom han med den lysande idéen att jag kunde kopiera över det jag skrivit och posta det i ett blogginlägg. Dum som jag är så gör jag precis så och det slutar med total förvirring bland mina få men älskade läsare. Samtidigt vill jag ge lite credit till David som snabbt kom på en lösning till mitt problem.
Detta oseriösa inlägg skrevs av en ytterst trött Denise.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: