lördag 7 februari 2009

Joel hade kalas och det här var tyvärr den enda bilden jag tog för mamma hade med sig kameran på personalfest eller nått. Det var i alla fall hur roligt som helst. Vi spelade Guitar Hero, åt tacos, spelade presentleken-candy edition, hade snökrig, sparkade, spelade amerikansk fotboll (i snön) och crashade Lisas kalas. Jag hade jättekul. Jag är dock skadad efter dem amerikanska fotbollen. Joel och Isak kastade sig över mig när jag hade bollen, oh the pain. Min nacke är lite död och min rygg också. Det var för omväxlingens skull ett kalas då vi var ute mycket och det var underbart. Brings back memories liksom. Förr i tiden var vi ute HELA tiden, jag saknar det. Nu sitter vi bara hemma framför varsin dator och det är så vi umgås, skamligt är det. Jag ska börja umgås in real life med folk mycket mer! Nu är det nerskrivet och alltså gäller det. Jag ska bli bättre på att umgås så det så. Jag har förresten börjat läsa på tredje boken och den är precis lika bra som de två första. Jag får läsa långsamt så att jag har något att läsa fram tills på måndag.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Vickan sa...

Det är den sortens kalas som är roliga, saknar dem väldigt mycket.