måndag 9 februari 2009

Måndag, ännu en gång.
Dagen började med att jag fick vada i typ en meter nysnö. Inte okej. När vi kom till skolan så blev det en halvtimmes mentorstid och jag har aldrig riktigt fattat meningen med att ha en halvtimme mentorstid. Vi får info i max 10 minuter så sen sitter vi ovh läser men det säget jag inte nej till heller. Jag fick fjärde och femte boken av Åsa idag (okej, fick och fick, lånade menade jag såklart!) så jag har böcker så jag klarar mig till på onsdag ungefär. Wonderful. Vi hade tyska och då jobbade vi på och hade bingo. Jag vann en penna, woho! Efter det hade vi ett långt men ändå ganska händelserikt hål. Vi hade roligt men en del saker Mathias gjorde skrämde mig verkligen, stackars Matilda! Efter det händelserika hålet var det dags för idrott och en STOR guldstjärna till Helena som lät oss hämta hjälmar före alla andra så att vi skulle få åka skridskor, det gjorde helt klart min dag. Tack! Vi hade väldigt trevligt på isen och vi fick oss en hel del skratt så att säga. Jag och Johanna var väldigt osmidiga. Haha. Till lunch fick vi fiskpinnar och det var faktiskt hyfsat gott. Tyvärr så var jag hungrig lika snabbt igen. Vi hade matte och sen SO. Efter det var det dags att åka hem och då var den första dagen på veckan slut. På kvällen hann jag med ljusparty hos Madde också. Jag hade väldigt roligt och fick en liten nostalgitripp, en pinsam sådan tyvärr. Nu tänker jag lägga ut en gammal söt bild på Madde och sen återgå till lipstick jungle.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: