fredag 6 februari 2009

Nu är det äntligen helg, kära efterlängtade helg.
Skoldagen har i stort sett bestått av att få tillbaka en massa prov. Tre stycken för att vara exakt. Biblioteket hade inte När natten är som mörkast men God bless lilla biblioteket. Där hade dem den och sen så lånade jag trean på biblioteket så jag kanske klara mig till på måndag. Jag får läsa långsamt. Jag har snart läst ut tvåan och Gud vad bra den är. Moving on! På kvällen var jag på "Thank God it's Friday" och det var väldigt roligt men jag ska låta bilderna tala för mig angående kvällen. Jag har inget prov nästa vecka-HA! Det känns väldigt skönt. Första veckan på länge som vi inte har prov. Jag ska nog koka mig en kopp te och sen återgå till min älskade bok. Den läser sig själv precis som Lisbeth sa.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: