tisdag 24 februari 2009


Nu sitter jag här med min älskade laptop i köket och äter temlor och dricker te. Ett ytterst bra slut på dagen må jag säga. Dagen bestod av de vanliga tisdagslektionerna och eftersom det är en udda vecka så hade vi HKK-teori och teknik istället för HKK. Efter den hyfsat goda lunchen, som bestod av kebabpanna, hade vi NO. Både NO-labb och helklass. På labben fick vi fysikböcker eftersom vi nu ska avsluta biologin med prov på fredag och sen hoppar vi rakt in i fysikens värld. På helklassen fanns det tre arma stackare som gjorde provet idag fast när jag tänker efter så är det inte alls synd om dem eftersom två av de tre ska utomlands och den tredje ska till SM i Falun. Mina kära SO-partner Alvina(, Allis, Allisch- kärt barn har många namn.) åkte till Goa idag. Jag tycker att det är väldigt orättvist men hon förtjänar det och hon kommer även att få fira som födelsedag utomlands den lyckliga flickan. Jag måste bara få berätta vad som verkligen lyste upp min dag idag. När jag (som vanligt) köpte mig te i fiket så fick jag till min förvåning se den koppen som ni ser på bilden. Ni kan ju tänka er hur lycklig jag blev. Anyways, när jag kom hem från skolan hann jag inte med speciellt mycket eftersom jag skulle på kommunträning. Det var en väldigt trevlig träning och jag säger det igen, fotboll är verkligen bäst. Nu mina kära läsare, ska jag skynda i säng så jag orkar upp till skolan imorgon. Vi går dock bara till tolv så jag hoppas att jag ska hinna med en hel del imorgon.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Fiffan sa...

Men gumman, hur många gånger måste jag säga det? fotboll är FARLIGT. Nog kan det säkert vara kul... om man gillar smärta. Gillar du smärta? O.o