torsdag 19 februari 2009

Som ni kanske ser så har jag ändrat lite på bloggen.
Jag tog bland annat bort headern och fixade lite blå detaljer(EDIT: Vickan påpekade att det var mindre färg på bloggen nu så jag ändrade vad jag skrivit. Lite blått blev det. Mindre färg på grund av headern men mer blått!)
Det kommer troligen en ny fin header om ett tag.
På tal om ingenting så tänker jag lägga ut bilder på de enligt mig två bästa modellerna i Top Model, ever. Sam och Katarzyna. Beviset på deras awesomeness ser ni nedan. Det är svårt att missa att de är otroligt duktiga.
Innan jag ska återgå till pluggandet så vill jag säga en sak till:
Puss på Erica för att hon fanns där när jag behövde tömma ut lite känslor. Du är så himla bra!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Vickan sa...

Sam och Katarzyna är verkligen riktigt bra! :D och var "mer färg" ett skämt eller har bloggen din tagit bort all färg för nu är den viiiiiit,. ;D