söndag 8 februari 2009

Söndag ännu en gång. Jag tycker faktiskt om söndagar. Den här söndagen har varit väldigt rolig. Jag, Joel och Dennis bestämde oss för att vi skulle åka skoter. Det var härligt. Väldigt kallt men underbart. På grund av all snö som har kommit de senaste dagarna så kunde vi inte åka upp till Gruvan som var vår egentliga destination. Vi vände då om och begav oss mot Bomansbacken. När vi åkte över ängarna så kappkörde vi och även när vi åkte över Klöversjön. Efter skoterturen begav vi oss till Joel där vi spelade Guitar Hero. Vi provade alla möjliga varianter. Ni ser en på bilden nedan, liggande på golvet med lefty flip. Ytterst rolig var det även fast jag kanske inte är precis bäst på Guitar Hero. Jag har även städat mitt rum (usch) och läst. Jag läser hela tiden. Allt är John Marsdens fel. Han skriver för spännande böcker. Jag är väldigt glad över att även Felicia har läst ut första boken nu. Det betyder att jag inte är ensam och att jag har någon att diskutera med. Jag fick bita mig i tungan hela fredagen för att inte berätta hela boken för mina vänner. Jag ska snart se Cold Case med mor och far och jobba matte. Självklart ska jag läsa också.

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: