söndag 22 februari 2009

Söndag, once again.
Det är sjukt. Jag tror att jag säger det varje söndag men jag kan inte fatta det redan gått ännu en vecka. Vi började skolan för sju veckor sen och det känns som mycket kortare. Fast ändå mycket längre. Hm. Anyways, idag har jag verkligen inte gjort någonting viktigt bortsett från anmälningen till Expecto Patronum. Jag har spelat lite gitarr och sett på tv und so weiter. Just nu lyssnar jag på John Mayer - Where The Light Is (Live in Los Angeles). Han är otroligt bra. Kvällens planer består av biologi, gitarr, dipp och tv. Jag ska sätta mig och plugga lite biologi och spela gitarr innan klockan slår åtta för då är det American Idol 2009 med familjen. Till det ska vi ha dipp så jag måste hinna skära upp grönsaker och fixa dippen tills dess också. Om jag skyndar mig att avsluta detta inlägg så hinner jag utan tvivel. Imorgon är det måndag det betyder mentors tid, tyska, hål(gitarr,woho), idrott, lunch, matte och so. Så der min måndag ut. Nu ska jag sluta och blogga och ta tag i pluggandet.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: