onsdag 18 mars 2009

Det känns som att bloggande kommer långt ner på prioriteringslistan just nu. På grund av detta är sista veckan innan vi ska i väg på prao i två veckor så kör lärarna verkligen med oss. Jag vill dock meddela med största glädje att jag har dumpat Vasco, en gång för alla. Intern skämt, förlåt. Veckan hittills har varit ganska fin och det håller ju på att bli vår for God's sake! Jag har bytt till en tunnare jacka och jag får äntligen slänga på mig mina converse på morgonen. I morse CYKLADE Joel till bussen. (Okej, han är inte den första men Tim har ju gjort det i flera månader, insane!) Då fick jag riktiga vårkänslor och jag saknar våra kärringcyklar men dem kommer nog snart fram. Härligt värre. I dag fick jag en inbjudan att komma på MUFs mingelkväll på måndag och jag tror att jag kanske åker dit. Det skulle vara trevligt och dessutom så är det ju prao nästa vecka så jag har härliga arbetstider. Två veckors prao är ungefär som två veckor lov. Hur härligt som helst. Jag ser framemot det. Den här veckan har till stor del spenderats med Agnes också, dock endast över sms. Hon är en otroligt fin människa, puss på flickan! Det var väl allt jag hinner med eftersom det snart är dags för Grey's, ih!
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: