fredag 13 mars 2009

Freitag, natürlich.
Dagen har varit mycket trevlig. Den började med redovisningar och de var mycket duktiga. På NO:n fick vi tillbaka proven. Efter det var det hål och då begav vi oss till biblioteket och sen köpte jag mig te i fiket (OVANLIGT.). På engelskan repeterade vi inför provet och lunchen var äcklig. På tyskan fortsatte vi med vårt individuella arbete (Siegmund Freud!). På svenskan jobbade vi vidare med våra inlämningsuppgifter och Åsa kom med våra omdömen. Woho. Det var en ytterst kort beskrivning på min skoldag för omväxlingens skull. På bussen hem så pratade jag med Lisa och det var trevligt. På kvällen var det ungdomssamling och Dan Salomonsson från Uppsala pratade lite. Det var intressant. Nu är det så att jag har match klockan halv nio och det betyder att samligen är halv åtta på arcus. Jag borde alltså verkligen skynda mig i säng. Godnatt på er!
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: