lördag 7 mars 2009


Ja, den här bilden är vår för mig och eftersom jag tänkte beklaga mig lite i detta inlägg så är det en passande bild. Jag vill ha vår, right away. Jag tycker att jag har utstått nog mycket vinter redan men tydligen inte. Jag får bita ihop helt enkelt. Veckorna går ju så fort så snart är det prao och sen påsklov och Erica och efter det är det Hemavan. Då är det redan vecka sjutton och då kan det inte vara långt till vår. Våren kanske till och med redan har kommit då. Det orättvisa är att Stockholm redan har vår. Det fick jag se när jag såg på Rebecka och Agnes fina video(http://www.youtube.com/watch?v=fTbidQ_ePuM). Det är en vacker video som jag gillar mycket. Det är så fina människor så.
Aufwiedersehen

3 kommentarer:

Elin/Sugar sa...

Jag kommer ihåg den bilden! :D

Vickan (Antic) sa...

Det får gärna bli vår! :D När man kan springa runt utan halsduk och jacka, med shorts och nyrakade ben <3

Elin sa...

Haha, jag sitter och kollar på den där videon hela tiden just nu eftersom jag saknar min lilla Agnes så mycket :P