onsdag 11 mars 2009

Jag har varit fett inaktiv här på bloggen. Skamligt säger jag bara. Skamligt. Nu kommer det en snabb uppdatering.
Måndag: Fotbollsträning, Badminton på idrotten, Interaktiv tavla, Google Earth.
Tisdag: Kommunträning, HKK-prov, Otroligt många dissar, Desperate Housewives.
Och då idag, onsdag. Dagen började med matte (containing PIDO, lilla hund. HAHA.) och klockan nionollnoll samlades alla åttor från Bergskolan i matsalen för att få information om elevens val till nästa år. Ditt mitt stora förtret så fanns det inte avancerad engelska men det fanns matte så det blir väl det för mig nästa år igen. Efter det var det idrott och vi spelade badminton. Ytterst roligt. På svenskan gjorde vi några uppgifter till den gemensamma boken som vi har läst. Efter det var det en väldigt efterlängtad lunch eftersom undertecknad hade varit hungrig hela dagen. Tyvärr var det inte en så speciellt uppskattad lunch från min sida i alla fall så jag var fortfarande lika hungrig. Efter lunchen hade vi bild, ett ämne jag hade klarat mig utan och det är helt enkelt för att jag verkligen inte kan rita. Efter det var det i alla fall dags för onsdagens höjdpunkt, elevens val. Vi blev bjudna på semlor (STOR guldstjärna till Anna!) och sen spelade vi spel. Jag tycker att vår elevens val-grupp är det mysigaste som finns. Vi är bäst helt enkelt, HAHA. I morgon är det friluftsdag och den ska spenderas på isen tillsammans med mina vänner. Nu har jag varit på fotbollsträning och nu ser jag på Grey´s.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: