måndag 23 mars 2009

PRAO, dag 1

Prao, woho. Den första praodagen är över och den var helt okej. Mitt huvud må värka men det var ändå ganska värt. Jag har hunnit med en hel del saker. Dagen började med att jag tog mig en kopp kaffe. Praoen hjärntvättar. Efter det gick vi ut och under tiden vi var ute så hann jag springa in i några trädgrenar så nu är jag scarface. Jag fick även torka några tårar och bevittna när barnen var lite halvt självmordsbenägna(en kille ramlade ner från klätterställningen och hans kommentar var "SKITKUL!"). Vi åt god skollunch och såg på när de äldre dagisbarnen var sakletare. Vi gjorde någon ramsa också. När vi kom tillbaka ner på dagiset så hade jag och Felicia rast. Då satt vi i personalrummet, i de röda sofforna och tog det lugnt. Efter det så var vi med barnen ett tag till och sen var det dags för mellis. Vid melliset så lyckas jag såklart med att spilla te över hela mig. Bra slut på dagen liksom. Det som jag nog har gjort mest idag är vikt loppor. Jag har vikt oräkneliga loppor idag. That's all for now.Aufwiedersehen

3 kommentarer:

Vickan (Antic) sa...

Låter som att ni kommit till en toppenbra praoplats i vilket fall :D Är dålig på att kommentera men läser dina inlägg jämt och ständigt!

Smultrontott sa...

Jag säger ju att man lär sig dricka kaffe!

Katastrof sa...

NAAAW! Vad gulligt!!:D