torsdag 26 mars 2009

PRAO, dag 2,3,4

Här kommer ett ofrivilligt inlägg. Praoen gör mig utbränd.
Okej, here I go again.
Tisdag:
Vi började med den fyra meter långa krokodilen. Fett med coolt. Sen skrev vi diplom och vid melliset så hade vi "tysta leken". Lucas och jag ägde. Sjukt mycket. Veve fyllde år så på kvällen åkte vi till familjen Granbacke för att gratta henne. Det blev smörgåstårta och cheesecake etc. Efter det så åkte jag på träning. Sjukt kul.
Onsdag:
Lilla vasaloppet. De var så duktiga. En snubbe åkte 15 varv runt deras lilla bana. Tävlingsmänniska.se. Vi fortsatte med krokodilen och sen på eftermiddagen så gick jag hem med Emilia.
Torsdag:
Åh, idag är det ja. Dagen började med storsjung. De var bäst på att sjunga. Aww. De är så söta. Idag så jobbade vi ganska mycket med den där krokodilen och sen var vi såklart ute och lekte mycket. På vår rast så gick vi upp till mig och åt sjukt god glass. Mums. I morgon är det den sista dagen och det är ganska sorgligt, jag kommer nog sakna de små gullungarna. På kvällen så var det träningen och matteutställning(HAHA.).

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Vickan (Antic) sa...

Fartfyllda och roliga dagar låter det som! Underbart vad gött du kommer sova i helgen. :D

åh, smörgåstårta <3 Det tröttnar man aldrig på.