fredag 27 mars 2009

PRAO, dag 5

Idag var den sista dagen på dagis. Kändes lite småsorgligt. Jag kommer är sakna de små sötisarna. Dagen till ära så började vi klockan åtta men det gjorde absolut ingenting. Efter att de hade ätit frukost så fortsatte vi med krokodilen och vi hann nästan klart. Efter det tog vi oss lite fika i personalrummet samtidigt som Kerstin och Ulrika fick svara på frågor som vi behövde till skolarbetet kring praoen. Efter det så tror jag att vi gick ut och sen begav vi oss upp till skolan för att äta lunch. Köttsoppa stod det på menyn och det var sjukt gott. Efter lunchen så sprang jag och Felicia ner till dagiset igen för att ta vår rast (okej, sprang var väl att ta i men vi gick i alla fall). Under rasten så tog jag fram min älskade bok och min älskade iPod som snabbt blev kidnappad av Felicia för att hennes MP3 fick slut batteri. Illa, illa. Efter lunchen var slut så skulle barnen ha "Filmtajm" och de skulle se "Snowbuddies". Vi satte oss tillsammans med gullungarna och såg på film men efter en stund så lessnade Havanna så då byggde vi först pussel och sen gick vi och "lagade mat". Jag älskar hur mycket fantasi man har på dagis. Efter det så gjorde vi klart krokodilen och den blev sjukt snygg. Bilder kommer. Klockan fem hade jag träning i arcus och det var trevligt men vi var dock bara sex stycken. I morgon blir det Jesus Christ Superstar. Det är fett bra att jag får en gudstjänstsunderskrift för att gå på musikal. Musikaler är ju som sgat det bästa som finns. Jag tycker förresten att det här inlägget är fult skrivet. Jag måste skärpa mig, verkligen.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: