måndag 20 april 2009

alla dessa dagsinlägg.

Efter fyra timmars sömn, fråga inte, så drog jag mig upp ur sängen. Halvsov vid frukostbordet och gick i sömnen fram till jag klev på cykeln. Ja, jag CYKLADE till bussen. I win. Äntligen är det vår. Sure, det finns fortfarande snö men det är ändå vår. Helt underbart. Jag tog mig på bussen och även där halvsov jag lite. Första lektionen var mentors tid, en ganska bortslösad halvtimme. Klassen var morgontrötta och därför tjattrade vi på istället för att lyssna på Åsa. Inte så bra. Dagen fortsatte med tyska där jag lyckades vinna på bingo vilket resulterade i en halstablett. Efter det så hade spanskbarnen lektion och då hade vi hål. Hålet spenderades med Kristin. Vi spelade gitarr och gick till biblioteket helt enkelt. Sen var det idrott. Sommarfeelings. Jag var L-Y-C-K-L-I-G. Innan lektionen började så satt vi ute på bv(fotbollsplanen) och bara tog det lugnt. Det var sjukt härligt. Första gången i år som jag kände att det kanske blir sommar till slut. På idrotten spelade vi fotboll, wonderful. Jag älskar fotboll. Anyways, till lunch var det fiskpinnar och hör och häpna, det var GOTT. Efter lunch var det mattediagnos och det gick ganska bra ändå. Sista lektionen för dagen var SO och då lyssnade vi på praoredovisningar medan några åt glass och undertecknad drack te. Jag hade fotbollsträning på bv, det är så galet skönt att spela utomhus igen. Nu ska jag återvända till min älskade fysikbok.

Inga kommentarer: