onsdag 15 april 2009

ännu ett dagsinlägg.

Denna dag började med att jag såg på de två Desperate Housewives avsnitten som jag missade igår på grund av träningen. Eftersom solen sken och det var någorlunda varmt ute så bestämde jag mig för att gå ut och fota. Jag drog med mig min kära vän Emelie ut och vi hade det otroligt roligt. När jag kom hem så satte jag mig framför datorn och tyvärr så satt jag där i några timmar. När jag drog mig från datorn så begav jag mig på en till fotopromenad, dock ensam denna gång, och trots kylan så fick jag mig nog någon trevlig bild. Kvällen har spenderats framför tv:n. Grey's Anatomy, underbart. Smsade som vanligt med Agnes under programmet och fick även ett trevligt samtal från Elin, I am so happy for you!
Imorgon blir det Piteå med Veronica och Daniella.

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: