tisdag 28 april 2009

the bright and morning star

Not because of who I am,
But because of what you've done.
Den där underbara låten går på repeat hos mig at the moment.
Viktor borde sjunga den på torsdag, jag tänker facebooka honom och säga det.
Dagen har varit helt okej. Bortsett från att mina ben är som bly. Jag måste försöka vila dem hela kvällen så att jag kan spela på idrotten och på träningen imorgon. Det måste gå. Så det så. Ikväll blir det Desperate Housewives och bak. Frågan är bara vad jag ska baka men det löser sig nog. Dagen. Vi gtar det kort och koncist. Vi började med HK. Vi gjorde köttbullar och potatis. På syslöjden fortsatte jag med mina lovikkavantar. Efter det var det lunch, kanske inte den bästa men helt okej. På hålet spelade vi fotboll och undertecknad blev bombad. Oh, the pain. Haha, det gjorde faktiskt inte så ont. De var nog lite snälla tror jag. Tack! Efter det var det NO-labb, där vi fick plugga till provet som var lektionen efter. Provet gick faktiskt bra. Tack och lov. Haha. Jag känner att svenskan i det här inlägget är pinsamt dåligt. Därför kommer jag att lite diskret skriva ett till inlägg med en bild och så där bara för att detta inlägg inte ska komma först.
Jag skäms, tjohej.

Inga kommentarer: