måndag 27 april 2009

Dagen i text, HAHA.

Ett litet shortieinlägg.
Ja, dagen. En förvånandsvärt bra sådan. Den började med mentors tid. En bortkastad halvtimme men det gör inget, trevligt ändå. Efter det tyska, skrev läxförhör. Jag tror det gick bra. Efter det var det hål på vilket jag spelade gitarr, träffade den nya bibliotikarien(!!), drack te och umgicks. Ibland är hål riktigt mysigt. Efter det var det idrott. Skoldagens höjdpunkt. Jag spelade fotboll med pojkarna, sjukt trevligt. Efter ett väldigt ansträngande idrottpass så bar det av till matsalen där det förtärdes fisk. Ätbart. Helt klart. Efter en ätbar lunch hade jag matteprov. Tror faktiskt att det gick bra, tack och lov. På SO:n fick vi göra intressetest som visade att jag borde bli lärare, konstigt. Den tanken har aldrig slagit mig förrut. Det är inte så att jag redan bestämt att jag ska bli lärare, nej nej. Kul att min ironi troligen inte märks. Anyways, på bussen hem så pratade vi och umgicks helt enkelt. När jag kom hem slog jag mig ned här och fick efter ett tag se att det snöade lappvantar. Ja, lappvantar den tjugosjunde april. Insane. Sen skulle vjag på träning så jag svängde förbi hos Felicia och hämtade mina cdonsaker. Galet trevliga skivor. Träningen blev blöt. Det regnade för fullt och jag sjöng "det regnar här i Luleå idaaag. Du har det säkert bättre än jaaag.". Ibland går jag snäppet för långt. Träningen var trots sega ben riktigt rolig. NU ska jag plugga fysik inför provet imorgon och sen sova. Åh, älskade sömn. I MISS YOU.

Inga kommentarer: