onsdag 29 april 2009

fußball

Skoldagen var helt okej. Fotboll på idrotten och en massa fika på elevens val. Efter skolan så åt jag en macka och en drickyoghurt innan jag, Ida och Ewe drog oss till bv för att vänta på att träningen skulle börja. Efter ett tag gick Ewe hem och sen var det inte länge innan träningen började. Det var sjukt varmt och jag hade ingen vattenflaska med mig(, great) men jag fick låna vatten av Ida. Danke! Anyways, det var galet roligt men mina ben kändes som bly. Det tog emot lite att springa men det är bara att bita ihop. Det tog mest på benen när jag hade Emma på ryggen. Men träningen var helt okej ändå. Vi fick lite vätskebrist hela högen pga att vi icket drack något på en och en halv timme. Eftermiddagen spenderades alltså med fina tjejer. Nu tänker jag åka och hämta min cykel på busshållsplatsen och sen se på Grey's.
(Grattis Arne!)

2 kommentarer:

elin sa...

jo det har jag. visste inte att du hade det, hehe. :)

alliSCH sa...

du är som min farmor, kommer ihåg när alla fyller år :O