onsdag 22 april 2009

mhm, Hemavan.

Nu är den sista dagen innan Hemavan avslutad.
Hemavan, here I come. Fab.
Det blir bäst men jag har kommit fram till att jag har fått sjukt mycket saker att plugga så jag får nog slita lite också, hah. Men tro mig, jag överlever. Hemavan är värt det. Dagen var i alla fall sjukt bra. Fotboll på idrotten, mhm. Jag älskar fotboll. Elevens val var sjukt trevligt som vanligt. 8E-flickorna var på um och pojkarna skulle dit en stund senare så de var bara där ett tag. Medan pojkarna var kvar så pratade vi, haha. När pojkarna gick så såg jag, Anna och Anna på en hemsk dokumentär, usch. Solen sken även idag. Våren har äntligen kommit. Det är ju till och med varmt ute nu. Det är så härligt att kunna sitta ute och läsa eller plugga und so weiter. Underbart. Nu tänker jag återgå till min bok och sen blir det nog lite pluggande också. Dåligt, slarvligt och konstigt inlägg. Jag vet.
Dan Brown är galet bra!

Inga kommentarer: