söndag 19 april 2009

nokia.

Nu är jag tillbaka på min gamla mobil. Jag blir lite nostalgisk av att kolla igenom bilderna och framför allt videoklippen som finns på minneskortet. Vi var så annorlunda när vi gick i sjuan. Det slrämmer mig nästan hur mycket vi har förändrats sen sjuan. Då menar jag inte bara utseende utan hur vi beter oss. Vi har blivit sjukt mogna om man jämför med i sjuan, tack och lov får jag ta och säga. Det är hemsk att ha den gamla mobilen, många nummer finns inte och inga egna ord i T9. Jag blir nästan gråtfärdig. Usch och fy. Det är ju en Nokia också. När jag märkte att den inte hade en deleteknapp så kände jag att tårarna inte var långt bort. Skämt åsido men nästan. Det här bevisar hur galet beroende man är av mobilen. Illa, illa. Som tur är så får jag ha Kevins mobil tills på torsdag.
ARGH

Inga kommentarer: