söndag 10 maj 2009

ännu ett ohyggligt intressant inlägg om min dag

Söndag igen.
Imorgon har jag SO-prov, jippie. Eller inte. Men som sagt, jag kommer överleva.
Jag borde verkligen plugga så då kan man ju undra varför jag sitter här. Kort inlägg blir det. Måste som sagt plugga.
Imorse vaknade jag halv nio eftersom jag hade tänkt promenera nio men icket. Det spöregnade så jag fick skjuta upp promenaden till kvart i tio. Tyvärr så hann jag mig bara till kyrkan innan det började regna igen så då var det bara och vända. Någon gång innan elva så begav jag mig till kyrkan. Där var jag väl till ungefär halv två. Det var riktigt trevligt. Sen dess har jag pluggat lite, promenerat en ordentligare sträcka och lyssnat på Hillsong. Vill att min skiva ska komma nu. Just det, SO-prov var det. Måste plugga.

Inga kommentarer: