söndag 3 maj 2009

bästa helgen på länge.

Jag har haft en sån sjukt trevlig helg.
Verkligen. Varenda dag har varit bra. Den bästa var utan tvivel fredagen men lördag och söndag var helt okej dem med. Idag har jag i alla fall promenerat, pluggat, läst och spelat fotboll. En rolig dag, verkligen. Tja, jag har inte riktigt tid med det här. Hade tänkt läsa lite och kanske plugga innan Cold Case klockan nio. Vi får se om jag hinner. Idag har jag jobbat ikapp mig i matten och skrivit samhällskunskapssaker. Jag vill förresten ha ett hopprep. Och en rolig hatt. (Okej, förlåt, internt.) Jag måste verkligen sluta att dra mina internskämt på bloggen. Ytterst få förstår. Den här gången vet jag inte om någon förstår. Man måste varit där för att förstå det. Jag måste faktiskt få skryta lite också. Undertecknade vann över Emelie i fotboll idag. Men jag tycker om dig ändå! Jag har börjat fundera på hur jag ska orka ha jeans på mig imorgon. Och converse. I vanliga fall tycker jag att det är sjukt skönt men just nu är det gympaskor och umbrobyxor som gäller. Har ju som sagt rört på mig väldigt mycket den här helgen, vilket resulterat i att jag har gått omkring i träningkläder hela dagarna. Jag tror att det får bli jeans imorgon men jag tar nog gympaskor. Jag orkar inte converse just nu, speciellt inte eftersom mina fötter är misshandlade. Fem skavsår, jippie. Nu ska jag sluta prata. Cold Case om tjugofem minuter, nice! Ett fruktansvärt osammanhängande inlägg. Förlåt.

Inga kommentarer: