fredag 1 maj 2009

Denise fortsätter sin produktiva dag.

Jag tror att jag slutade förra inlägget med att berätta om städningen på kyrkan, right?
Anyways, efter det så cyklade jag en lite kort tur med Joel för att kolla hur det såg ut på fotbollsplanen. Tyvärr så var det en hel del snö kvar. Sen tog jag mig en rask promenad(powerwalk, haha) och sen kastade jag mig i bilen och åkte till träningen. På träningen visade det sig att vi skuklle spela en träningsmatch mot f 92/93. Det blev en vinst till oss efter straffar. Yeah. När jag kom hem så tog jag mig ytterligare en rask promenad (powerwalk, haha) och sen åt vi middag. Grillad kyckling och potatisgratäng, mhm. Gott. Efter en god middag så hoppade jag upp på cykeln och cyklade åter igen till kyrkan, denna gång för att gå på ungdomsgården. Jag hade otroligt roligt. De fyra timmarna spenderades till största delen med att spela spel. Om ni nu måste veta så förlorade jag alla gånger förutom en. Det kommer jag att få höra länge kan jag ju helt klart säga. Bortsett från att spela spel så ritade vi "göbbar", åt gott, pratade och skrattade. Jag har ont i magen efter allt skratt. Otroligt roligt. Den här dagen har verkligen varit galet bra. Imorgon blir det nog att promenera en längre sträcka och sen måste jag plugga. Kom just på att jag ska hålla föredrag på torsdag. Och att jag har lite teknikuppgifter kvar. Ehe. Förhoppningsvis så kan jag plugga ute i solen i alla fall. Läste på Elins blogg att de lovat minst lika bra väder i morgon, yes!

1 kommentar:

Hanna sa...

Väldigt fint blev det också när vi spelade Taboo XD hahahah XD