torsdag 7 maj 2009

onödiga rubriker finns av en skrattretande okänd anledning

Torsdag. Ännu en gång. Imorgon är det fredag(!), det känns helt sanslöst.
Men det blir nog en bra fredag. Efter skolan så är det träning och på kvällen är det alpha.
Det har inte varit alpha på sjukt länge så det ser jag fram emot sjukt mycket.
Dagen har varit en dag fylld av tissel och tassel, vi har alldeles för lite att skvallra om. Mer om det en annan gång. Detta är dock en dag att komma ihåg, om vi har rätt alltså.
Moving on. Jag höll alltså föredrag på svenskan idag. Det gick väl okej men inte alls så bra som jag hade tänkt mig, men men.
När jag kom hem så gick jag på min dagliga promenad, lika skönt varje gång, och jag var nyss ute och cyklade med min mor. Jag kan inte sitta still.
Nu ska jag peppa inför Criminal Minds och så.
Det blir frysta hallon och te till det. Mhm, lovin' it.
Slut pratat, Criminal Minds for the win.

Inga kommentarer: