onsdag 20 maj 2009

regn är det finaste som finns.

Cykelklassikern stod på dagens schema.
Trots att jag är sjuk så var det bara att kasta sig på cykeln och cykla de två milen.
Det var riktigt trevlig. Allt funkar så länge man har trevligt sällskap.
Jag och Lisa pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt.
Nu tänker jag lägga mig och läsa och dricka te. Det regnar faktiskt och det bästa sättet att spendera en regning dag är med en bok och en stor kopp te.
Förresten så är det sjukt orättvist att bergnäsarna bara behövde cykla 1,2 mil idag.
Vi fick cykla mer än 2 mil. Jag tror att det är typ 2,2.
Ikväll är det match som jag inte får spela för att jag är sjuk.
Det är sämst men lycka till tjejer!
(Grattis Amanda!)

1 kommentar:

elin sa...

Haha! Men jag tror att jag fattat fel, tror det var 1,2 mil dit vi skulle pricka av oss och sen tillbaka :D