tisdag 5 maj 2009

rubriker finns av en okänd anledning.

Tisdag, ännu en gång.
Dagen var helt okej, vi började med att lyssna på en föreläsning från drogfritt.nu och eftersom han som skulle prata var försenad så missade vi tekniken. Dagen fortsatte alltså med syslöjd och jag stickade, verkligen inte min specialitet. Efter det var det dags för lunch. En sjukt god sådan. Lasange, bland det bästa jag ätit på Bergskolan. Medan den andra halvan av klassen hade NO-labb så hade vi hål. På hålet gungade vi und so weiter, sommarfeelings. Efter det hade vi som sagt NO-labb och sen hade vi NO. På NOn fick vi tillbaka fysikproven och så. Känner mig ändå nöjd med mitt resultat. Sen jag kommit hem så har jag hunnit promenera, spelat fotboll och promenerat och hämtat cykeln med Emelie. Riktigt trevligt att bara prata ibland. Vi är ju ganska roliga också, haha. Snart blir det Desperate Housewives, spännande. Imorgon är det Operation Dagsverke vilket betyder att jag inte har skola. Jag ska kratta vår gård. Det lär ta ett tag men det är helt klart värt en ledig dag från skolan. I will survive! Desperate Housewives, here I come!

Inga kommentarer: