måndag 18 maj 2009

uhu, pollenmedicin.

Fantastiskt. Verkligen.
Älskar att min pollenmedicin ger en hel hög biverkningar och hur jag på något sätt lyckas kombinera det med en förkylning.
Jag sprang trots det max-testet idag. Det är alltså 2 km som du skall springa så snabbt du kan. Jag tog mig runt på 8.55 minuter. En stor förbättring från tidigare men jag vill ner på 8.30 kanske 8.15. Det är mitt mål för den här terminen. Jag har två lektioner till där vi får springa så det löser sig nog.
Anyways, det blir nog ingen skola för min del imorgon. Inte okej.
Jag får dock försöka bli kurant till på onsdag då är det faktiskt cykelklassiker och det vill jag inte missa. Jag har även fotbollsmatch och jag hoppas verkligen att jag kan spela.
Jag tänker dricka mycket apelsinjuice och så för att få i mig c-vitamin.
Man får hoppas på det bästa.

3 kommentarer:

emelieenmark sa...

då är vi två sjuka ;/
Härlig tip på maxtestet! :D

emelieenmark sa...

tid*

elin sa...

Ischlopischlo, jag avskyr pollen. Vilken medicin tar du?