onsdag 1 juli 2009

Summer of '09

Nu är det Juli.
Och undertecknad har lyckats dra på sig en förkylning. Och blivit biten av en blinding eller bräns eller vad det nu var under ögat. Men tillbaka till förkylningen. Förkylningen innebär att jag inte får bada, jag kan inte köra sommarträningen som vi har i fotbollen och jag borde inte sola (bakterier frodas i solen). Usch.
Imorgon bitti ska jag trots allt klippa mig. Jag tror att jag går tillbaka till min älskade raka pannlugg. Och efter det så blir det stan med Emelie och Hanna. En ny bikini behöver införskaffas eftersom min nuvarande gick sönder idag. (Jag var busig och badade trots min förkylning.)
På fredag blir det lappis för mig och min far. Vilket jag är fett pepp inför.
Och på måndag åker vi på semester. Bilsemester i Sverige. Det blir nog mysigt.
Det var lite kort om mina planer framöver.
Nu ska jag sova och försöka bli kry.

Inga kommentarer: